menang loteri...

Author: Danita Labels::





ni ler rupa capd.









hehehe bkn loteri yg haremmm tuuu.

hari aku pegi hospital untuk tukar transfer set( wayar yang telah ditanam kat perut aku tuh).benda ni kena tukar 6 bulan sekali untuk elakkan blocking.aku citer pun x guna.bukan korang pahamkan.hehehhe

so masa tgh tukar benda tuh, aku pun borak ngan nurse tuh.mcm nurse baru sebab x penah nampak.tetiba dia bukak citer.

eh awk ni endok (bkn nama sebenar) kan??.aku pun terkejut camner dia tau nama aku.dia pun bukak citer dia kata sume doctor asyik sebut dan cari nama aku.aku pun tanya kenapa yerr...

dia kata aku skang dah on top 10 list penerima buah pinggang.apa????yahooo.betul ke ni???mcm mimpi beb..

bukan apa bukan senang nak dpt benda2 ni.kira macam menang loteri la benda nih..once in a lifetime org putih kata.fuhh aku still mcm dalam mimpi.so anytime mulai dari skang aku mesti prepare untuk dpt phone call dari hopsital.mintak-mintak esok lusa ke.aminnnn.

pstttt..korang leh x doakan aku yerrrr.tkiuuuu

0 comments |

Post a Comment

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

apa ada disini


Powered By:Blogger Widgets

jom borak


ShoutMix chat widget
banner 1 banner 2