Dapat donor tapi....

Author: Danita Labels::

salam semua,

lama sungguh x update blog ni.almaklumlah dok sibuk berbisnes online...dekat setahun gak akubisnesonline nih.bolehlah sambutan.alhamdulillah

ok berbalik kepada tajuk di atas,satu malam tuh dapat call dari HKL, doc cakap aku dah ada donor so suruh datang kehospital malam tu gak.tp doc dah cakap siang2 aku just simpanan (reserve)kalau 1st candidate x sesuai.

so aku pun pegilah dengan x mengharap sgt (tp dlm hati mengharap gak hehe),siap bawak baju sume, kot2 nak guna,so kalau jadi aku akan dioperate esok pagi sbb biasanya kidney yg org dermakan ni mesti dimasukkan dalam masa 24 hours.

sampai jek hospital doc terus terangkan donor ni meninggal sbb strok kerana obesiti, family dia amik keputusan nak kasik kidney kat orang lain(chinese donor ni).aku dah happy dah...tp....

jeng..jeng... suspen aku tau..doc cakap kidney ni dah tinggal 50% function jek.so kalau aku nak warranty 2 tahun je.so lps tu maybe akan rosak gak.huhuhuh...sedih...x naklah kang elok dah sihat jadi balik mcm dulu2 memuler baru kena.seksa...tuhan jek yg tau..

So lps discuss2 ngan suami aku tolaklah donor yg ni, and aku dgr2 sorang makcik chinese nak kidney tuh dia pun dah 50 lebih umur dia....huhuhu x de rezeki lagi aku. x pelah aku redha...

1 comments |
  1. salam...

    semoga mendpt donor yg sesuai...dan semakin sihat walafiat

Post a Comment

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

apa ada disini


Powered By:Blogger Widgets

jom borak


ShoutMix chat widget
banner 1 banner 2